1 – Příhlašte se na stránce https://analytics.google.com/

2 – Po přihlášení klikněte na Správce

Google analytics návod

 

3 – V nabídce klikněte na Správa přístupu k účtu

 

Google analytics návod

 

4 – Následně klikněte na ikonu +

 

Google analytics návod

 

5 – Přidejte email ppc@dobrakampan.cz, zaškrtněte roli Marketingový manažer a klikněte na Přidat

 

Google analytics návod

1 – Přihlaste se do účtu Google ADS na stránce https://ads.google.com/

2 Klikněte na Nástroje a nastavení

 

1 – Přihlaste do Google tag manageru na stránce https://tagmanager.google.com/

2 Klikněte na Admin

 

3 Klikněte na User Management

 

Google tag manager návod

 

4 Klikněte na + a přidejte email ppc@dobrakampan.cz s rolí Správce

 

Google tag manager návod

 

1 – Přihlaste se do účtu Sklik https://www.sklik.cz/

2 Klikněte na název účtu

Sklik návod

 

3 Klikněte na Nastavení

 

Sklik návod

 

4 – Posuňte se na spodní část stránky

 

Sklik návod

 

5 – Typ akce: Nabídnout přístup

6 Jméno účtu: ppc@jakubstraka.cz

7 Práva: Administrátor

8 Odeslat žádost

1Přihlaste se na stránce https://business.facebook.com/

Přidání uživatele do Facebook business manageru

 

2 – Po přihlášení klikněte na nastavení (ozubené kolo) v levém dolním rohu

 

 

3 – V záložce na levé straně klikněte na Lidé a zde klikněte na tlačítko Přidat lidi

 

 

4 – Do kolonky zadejte email ppc@dobrakampan.cz a klikněte na Další

 

 

5 – V kartě Přidat do firemního účtu klikněte na Další. Zde se nic nevyplňuje.

 

 

6 – Vyberte všechny firemní položky (Facebook stránku, Účet pro reklamu, Pixel)

 

 

7 – U jednotlivých firemních položek vyberte Plná kontrola. Následně klikněte na Další a na Odeslat

1 – Přihlaste se na stránce https://ads.tiktok.com/

Tiktok návod

 

2 – Klikněte na Business center účet

 

Tiktok návod

 

3 – V levém menu klikněte na záložku Members a následně na tlačítko Invite member

 

Tiktok návod

 

4 – Do pole email napište ppc@dobrakampan.cz, zašrtněte Admin přístup a klikněte na Next

 

Tiktok návod

 

– V levé části zašrtněte reklamní účet, zaškrtněte Admin přístup a tlačítko Confirm

 

1 – Příhlašte se na Linkedin a vstupte na profil firemní stránky. Zde se vám zobrazí možnost Administrativní nástroje

2 – Klikněte na Administrativní nástroje

Linkedin návod

 

3 – Klikněte na Nastavit správce

 

 

4 – Klikněte na Přidat správce

5 – Do kolonky vyhledejte člena napište: Jakub Straka a přidejte mě jako super správce