1 – Příhlašte se na stránce https://analytics.google.com/
2 – Po přihlášení klikněte na Správce
3 – V nabídce klikněte na Správa přístupu k účtu
4 – Následně klikněte na ikonu +
5 – Přidejte email ppc@dobrakampan.cz, zaškrtněte roli Marketingový manažer a klikněte na Přidat
1 – Přihlaste se do účtu Google ADS na stránce https://ads.google.com/
2 – Klikněte na Nástroje a nastavení
1 – Přihlaste do Google tag manageru na stránce https://tagmanager.google.com/
2 – Klikněte na Admin
3 – Klikněte na User Management
4 – Klikněte na + a přidejte email ppc@dobrakampan.cz s rolí Správce
1 – Přihlaste se do účtu Sklik https://www.sklik.cz/
2 – Klikněte na název účtu
3 – Klikněte na Nastavení
4 – Posuňte se na spodní část stránky
5 – Typ akce: Nabídnout přístup
6 – Jméno účtu: ppc@jakubstraka.cz
7 – Práva: Administrátor
8 – Odeslat žádost
1 – Přihlaste se na stránce https://business.facebook.com/
2 – Po přihlášení klikněte na nastavení (ozubené kolo) v levém dolním rohu
3 – V záložce na levé straně klikněte na Lidé a zde klikněte na tlačítko Přidat lidi
4 – Do kolonky zadejte email ppc@dobrakampan.cz a klikněte na Další
5 – V kartě Přidat do firemního účtu klikněte na Další. Zde se nic nevyplňuje.
6 – Vyberte všechny firemní položky (Facebook stránku, Účet pro reklamu, Pixel)
7 – U jednotlivých firemních položek vyberte Plná kontrola. Následně klikněte na Další a na Odeslat
1 – Přihlaste se na stránce https://ads.tiktok.com/
2 – Klikněte na Business center účet
3 – V levém menu klikněte na záložku Members a následně na tlačítko Invite member
4 – Do pole email napište ppc@dobrakampan.cz, zašrtněte Admin přístup a klikněte na Next
5 – V levé části zašrtněte reklamní účet, zaškrtněte Admin přístup a tlačítko Confirm
1 – Příhlašte se na Linkedin a vstupte na profil firemní stránky. Zde se vám zobrazí možnost Administrativní nástroje
2 – Klikněte na Administrativní nástroje
3 – Klikněte na Nastavit správce
4 – Klikněte na Přidat správce
5 – Do kolonky vyhledejte člena napište: Jakub Straka a přidejte mě jako super správce