Co musíš mít:

  • Nadšení: Tvůj přístup je důležitější, než hromada znalostí. Věci z oboru tě rádi doučíme, ale nadšení potřebuješ vlastní.
  • Solidní základ v oboru: Nebudeš sice reklamu přímo klikat (pokud o to nebudeš vyloženě stát), ale musíš umět mluvit PPCčkařštinou – rozumět tomu, co kolegové dělají, předat jim srozumitelně zadání a hlavně to vše smysluplně vysvětlit klientovi. Nepočítáme roky praxe, ale skutečný rozhled.
  • Komunikativnost: Komunikace se stávajícími klienty bude tvůj denní chléb. Dohodnout parametry další kampaně, srozumitelně představit výsledky minulých kol a sem tam zodpovědět nějaký dotaz by tě nemělo děsit.

Co ti za to nabídneme

  • Skvělou náladu v týmu: Víme, že těšit se do práce je to nejdůležitější. Snažíme se opravdu hodně, aby všichni naši kolegové ráno vstávali s nadšením. A šéf není kokos, to se taky počítá.
  • Zajímavé projekty: I to je důvod, proč se u nás do práce všichni těší.
  • Férovou odměnu: Strádat určitě nebudeš. Tvoje ohodnocení bude hodně o tom, kolik nám dokážeš ušetřit práce, kolik nápadů a zkušeností přinášíš a jak moc jsou s tvojí prací spokojení klienti.
  • Opravdovou volnost: Flexibilita pro nás neznamená, že můžeš začínat mezi osmou a devátou. Vyjdeme rádi vstříc tvým potřebám časově, místně i náplní práce, pokud to jen trochu půjde. Neboj se zeptat, nic za to nedáš.
  • Vzdělávání: Jasně, mají to v inzerátech všichni, tak musíme zmínit, že i u nás si každý měsíc odneseš nějaké nové znalosti. 🙂
  • Vážně hezké kanceláře: Pracujeme v hezkém prostředí Karlínského Nile Housu s přístupem 24/7.

Spojíme se?

Jestli tě prostředí u nás zaujalo, napiš na jakub@dobrakampan.cz.

Připoj prosím pár slov o sobě. Místo CV nám stačí odkaz na tvůj LI. Těšíme se!