Čas od času je dobré čerstvým pohledem zkontrolovat, že je v účtu vše na 100 % v pořádku. Klient často nemá dostatek času dívat se své marketingové agentuře detailně pod ruce a právě tady využije výhody externího auditu.
„Zkušenost ukazuje, že naše PPC audity se obvykle vrátí již první následující měsíc běhu kampaní.“
Zaměříme se jak na “velký obrázek” – tedy jestli kampaně jako celek dávají smysl, jestli je v pořádku cílení, obsah reklam, rozdělení rozpočtů apod., tak i na “malý obrázek”, kdy kontrolujeme, že všechny kampaně využívají maximum funkcí, které reklamní systémy umožňují.
Velmi zkušení PPC specialisté, kteří sami aktivně nastavují kampaně na špičkové úrovni a spravují široký rozsah klientů.
Google, Facebook, Instagram, Youtube, Twitter, LinkedIn, Bing, Yahoo, a mnoho dalších…
V rámci speciální podzimní akce nabízíme kompletní detailní audit kampaní – včetně veškeré komunikace a vyhodnocení. Jde o konečnou částku za celý proces, ke které neplatíte nic navíc.
Napiště nám!